Hodnocení obsluhy v iKelp POS Mobile

Aplikace iKelp POS Mobile nabízí i takový užitečný nástroj, pomocí kterého můžete zjistit, se kterým číšníkem jsou hosté spokojenější více, a se kterým méně, případně co konkrétně se jim líbilo. Následně můžete vykonat případné změny a opatření pro získání lepších výsledků jak vašich zaměstnanců, tak i samotné restaurace nebo kavárny. Máte přehled o kvalitách zaměstnanců a sbíráte hodnocení přímo od samotných zákazníků.

Co hodnocení v aplikaci přináší?

  • Potřebujete zjistit, kdo z Vašeho personálu brzdí byznys?
  • Sbírejte hodnocení přímo od zákazníků, je to rychlé a jednoduché.
  • Pro hodnocení stačí, když zákazník sejme QR kód na stole a okamžitě má možnost ohodnotit obsluhu. Získáváte tak cenné informace přímo od zákazníků.
  • Kromě hodnocení obsluhy je možné hodnotit i jídla a nápoje, čímž dostáváte okamžitou zpětnou vazbu od zákazníků, což umožňuje číšníkům okamžitě reagovat a zabezpečit tak, aby hosté odcházeli spokojení.
  • Hosté Vám tak mohou poskytnout nápady na zlepšení nabídky jídel a nápojů. Nápady na zlepšení tak máte přímo od zákazníků.
  • Hodnocením získáte přehled o kvalitě personálu, a je tak možné vykonat okamžité změny a dosáhnout lepších výsledků.

Hodnocení obsluhy

Personál může zákazník ohodnit velmi jednoduše. Stačí, když používáte Inteligentní stoly v aplikaci. Zákazník na stole sejme QR kód a hned se mu zobrazí nabídka možností pro daný stůl, kde má kromě jiného možnost i ohodnotit obsluhu. Hodnocení může přidat jako anonymní, ale i jako přihlášený zákazník. Následně se ve statistikách hodnocení zobrazí majiteli nebo provozovateli restaurace, který může následně zabezpečit případné změny pro zvýšení kvality

Hodnocení je možné přidávat formou hvězdiček od 1 - 5, přičemž 5 je nejlepší hodnocení. Rovněž tak má zákazník možnost přidat komentář, co se mu líbilo, případně nelíbilo. Jedním kliknutím na tlačítko Odeslat se hodnocení odešle.  

Související návody
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard