Seřadit podle:
Počet položek: 20

Nápojový lístek pro kavárnu a bar - 11 Tipů

Nápojový lístek je prvním kontaktem kavárny nebo baru se zákazníkem. Je však zároveň i základním nástrojem, který vám pomůže rozběhnout dlouhodobě profitabilní systém prodeje nápojů. Nabízíme vám 11 tipů, jak vytvořit úspěšný nápojový lístek pro váš podnik.
arrow_right_altČíst článek

7 způsobů jak získat nové zákazníky na internetu

Pokud jste majitel nebo manažer provozu, určitě vás již mnohokrát napadla otázka, jak přivést do restaurace, kavárny nebo baru nové zákazníky. Určitě vás napadl i internet. Existuje mnoho způsobů, jak ho využít, ale jen některé cesty přináší chtěné výsledky. Teď se dozvíte více o online marketingu pro restaurace, ukážeme vám sedm nejzajímavějších služeb, které vám pomohou zvýšit obrat a získat nové hosty.
arrow_right_altČíst článek

Jak restaurace zvyšují svůj obrat až o 30%

Praxe potvrzuje, že pokud jsou zákazníci restaurace schopni vytvořit online objednávku na internetu, kde daný podnik i najdou, tak začíná byznys takové restaurace růst exponenciálně. Restaurace poskytující službu online objednávek donášky, jsou schopné zvýšit své tržby v průměru až o 30%.
arrow_right_altČíst článek
GoPay VISA, MasterCard