Plastové tabule s tištěným nebo psaným textem jsou v dnešní moderní době přežitek. Totéž platí o křídových tabulích, které můžete použít maximálně tak před vchod jako jednoduché „áčkové“ poutače. Už vůbec se nehodí nad hlavní pokladnu. Nabídku jídel můžete v současnosti zobrazovat mnohem atraktivněji a elegantněji. Řešením je nabídkový zobrazovací displej, který s sebou nese několik výhod.
Zobrazujte nabídku jídel elektronicky
Ano, účel splní i výše zmiňované plastové či křídové tabule. Pro někoho dokonce mohou mít své osobité kouzlo. V konečném důsledku jsou ale maximálně neefektivní. Poslední, po čem vaše obsluha touží přes největší obědovou špičku, je lézt přes hlavní pokladnu rovnou před zraky zákazníků a škrtat vyprodaná jídla. Kromě toho, že to nepůsobí profesionálně, to ještě zpomaluje provoz – čímž se přirozeně připravujete o tržby. Mnohem efektivnější je zobrazování nabídky jídel elektronickou formou.
Představte si, že nad hlavní pokladnou máte televizní obrazovku, na které zákazníci vidí vaši aktuální nabídku. Když se něco vyprodá, automaticky to z nabídky zmizí. Takovou „vychytávku“ můžete zavést do vašeho podniku v rámci pokladního systému iKelp POS Mobile. Ve své podstatě funguje na podobném principu jako výdejní displej v bufetech, kde vidíte objednávky, které se připravují a které jsou hotové.
Klasická, nepraktická tabule s menu
Výhody elektronického zobrazování nabídky
- Jednoduchá obsluha a automatizovaný chod. Jelikož jednotlivé položky budete mít nastavené a nahozené přímo v pokladním systému, nabídkový zobrazovací displej nebude vyžadovat žádnou složitou obsluhu. A jakákoli změna dostupnosti kterékoli položky se automaticky přenese na displej – vše funguje online.
- Možnost designových úprav. Můžete si přizpůsobit typ písma i jeho velikost. A také si můžete vyhrát s barevnými tóny tak, aby zobrazovací displej dokonale zapadal do designového konceptu vaší provozovny.
- Chod na neomezeném počtu obrazovek. Nabídkový zobrazovací displej funguje na všech zařízeních, která mají webový prohlížeč – například tablety či smart TV. A v rámci jedné licence můžete zobrazovat nabídku na více zařízeních současně.
Do jakých provozoven se hodí nabídkový zobrazovací displej?
Elektronické zobrazování nabídky jídel představují skvělou příležitost pro všechny provozovny, které chtějí vyměnit velkou nabídkovou tabuli za něco elegantnějšího, atraktivnějšího a přínosnějšího. Své uplatnění najde hlavně v bufetových provozovnách a tam, kde se nabídka jídel často mění. A nelze zapomínat ani na podniky, ve kterých se přísně dbá, aby byla zobrazována vždy aktuální nabídka. Jako konkrétní příklady můžeme uvést bufety a výdejní okna na koupalištích, v lyžařských střediscích, na festivalech či u stadionů. Nabídkový zobrazovací displej se dále hodí do restaurací postavených na rychlém výdeji „meníček“ nebo jídelen, vývařoven a kantýn.
Zobrazení menu na nabídkovém displeji
Vytěžte z nabídkového zobrazovacího displeje co nejvíce
Pokud se rozhodnete nahradit zastaralé nabídkové tabule za elektronické zobrazování nabídky, doporučujeme vám umístit obrazovky na více míst, minimálně na dvě – hned u vstupu do provozovny a samozřejmě nad hlavní pokladnu. Může to urychlit proces objednávání a zároveň zefektivnit práci v podniku. Zákazník totiž dostane více času na rozmyšlenou, co si objedná. Platí to zejména ve větších provozovnách, kde nemá šanci dohlédnout na zobrazenou nabídku, dokud se nedostane blíže k pokladně.
Dalším způsobem, jak vytěžit z nabídkového zobrazovacího displeje co nejvíce, je umístění více obrazovek na jedno místo – vedle sebe. Takové řešení se dokonale hodí nad hlavní pokladnu. Zejména máte-li širokou nabídku, může být vhodné rozdělit ji vizuálně na více obrazovek.
Zaujala vás možnost modernizace provozovny prostřednictvím nabídkových zobrazovacích displejů? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme.