SERIÁL Obědové menu: Inteligentní stůl jako samostatná vychytávka pro zveřejnění obědového menu

Pokud se rozhodnete podnikat v gastro byznysu, musíte se obrnit trpělivostí. Protože vést podnik, který bude konkurenceschopný, oblíbený u zákazníků a úspěšný, není vůbec jednoduché. Musíte do něj investovat – nejen peníze, ale i svůj čas, myšlenky a nápady.

Pečení holubi z nebe nikomu nepadají, je důležité se opravdu snažit, a především se nebát nových výzev. Žijeme v době technologií, tak proč je nevyužít ve svůj prospěch? I podnikání v gastru se posouvá vpřed obrovskými kroky. A mnoho majitelů a provozovatelů restaurací už přišlo na to, že kvalitní restaurační systém jim usnadní chod podniku.

Dokáže zastřešit sklad, pokladnu, donášku, dokonce je možné využívat ho jako marketingový nástroj. A zároveň usnadňuje práci číšníkům. Součástí restauračního systému iKelp POS Mobile je například i funkce Inteligentní stůl, která je pro číšníky, ale i pro hosty „darem z nebe“.

Inteligentní stůl – jednoduchý, funkční, užitečný

Inteligentní stůl funguje opravdu jednoduše. Z pohledu zákazníka – host si mobilem nasnímá QR kód na stole, díky čemuž získá nástroj k přivolání číšníka, objednání, zaplacení, nebo dokonce hodnocení obsluhy. Na druhou stranu zase číšníci mohou efektivně využívat svůj čas – neobíhají všechny stoly, ale jdou tam, kde si je host žádá.

K výhodám Inteligentního stolu určitě patří:

  • Už zmíněná efektivnost. Číšníci naběhají méně kilometrů, obsluhují zákazníky, kteří si je přivolají. Nezdržují se u stolů, u kterých host nepotřebuje poradit, případně si objedná sám prostřednictvím Inteligentního stolu.
  • Možnost dobití kreditu a využívání virtuální peněženky. Zákazníci si mohou dobít kredit, z kterého se uhrazují všechny jejich objednávky. Dobíjení kreditu je skvělým řešením pro stálé zákazníky. Bonusové dobití zase můžete využít na přilákání nových hostů. Statisticky – zákazník, který platí kartou nebo nabitým kreditem, je ochoten zaplatit na jeden nákup víc. Proč toho nevyužít?
  • Možnost registrace hostů, kteří mohou získávat různé kupony, body nebo jiné věrnostní slevy. A vy tak získáte cenný kontakt do vaší databáze zákazníků.
  • Objednávání prostřednictvím Inteligentního stolu je pro mnohé moderní a zajímavé. Využijte to ve svůj prospěch – takovým způsobem nabízejte speciality, zákusky a jiné dobroty. Příjemně vás překvapí, co všechno si hosté dokážou na jedno posezení objednat.
  • Chystáte se rozdělovat prémie nebo odměny pro zaměstnance? Díky hodnocení obsluhy to zvládnete levou zadní.
  • Využijte ho nejen ve velkých restauracích, ale i v menších podnicích nebo kavárnách.
  • Možnost zveřejnění obědového menu prostřednictvím Inteligentního stolu. Zapomeňte na denní menu vytisknuté na papíru a vložené do jídelního lístku. Nabízejte obědové menu atraktivním způsobem.

Právě prezentování obědového menu prostřednictvím Inteligentního stolu představuje velkou výhodu. Číšníci už zákazníkům nemusí vyjmenovávat, co z obědového menu ještě máte, a co ne – zveřejněná nabídka je vždy aktuální. A najdou ji ve svém mobilu. Zároveň si mohou prohlédnout celý jídelní a nápojový lístek i nabídku specialit. Všechny informace mají hned po ruce, stačí si objednat. A navíc bude vaše akční nabídka a marketing na hosty působit jako další skrytý zaměstnanec.

inteligentny-stol

Využití Inteligentního stolu pro zveřejnění obědového menu je skvělou vychytávkou:

  • Šetříte náklady a čas, které byste vynaložili do vytvoření obědového menu na papíru.
  • Přinášíte vždy aktuální obědové menu, které si zákazník může objednat na pár kliknutí.
  • Nabízíte menu atraktivním a zajímavým způsobem.
  • Taková prezentace a objednávání obědového menu je bezpečná – zákazník nemusí sahat na jídelní lístek, zároveň se minimalizuje i kontakt hostů s obsluhou. Pokud zákazník nechce, nemusí s personálem prohodit ani slovo. Vše od objednání až po zaplacení vybaví prostřednictvím Inteligentního stolu.

Zadáním týdenního obědového menu do aplikace se menu zveřejní na více místech – na vaší webové stránce, na Facebooku i prostřednictvím Inteligentního stolu. Pokud vám něco z menu vypadne nebo nějakou dobrotu přidáte, změna se hned projeví na všech místech, na kterých jste menu zveřejnili.

Všichni zákazníci tak mají vaše chutné obědové menu na dosah. Objednávají si rychle, bezpečně a jednoduše. I o tom je moderní řízení gastro provozu.

GoPay VISA, MasterCard