E-BOOK ZDARMA

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající?

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající?

Získejte pozornost svých zákazníků

Věrnostní program je často opomíjenou a přehlíženou součástí marketingových aktivit restauračních zařízení.

Většina provozovatelů restaurací si pod tímto názvem automaticky představí kartičku s razítky, díky které se vzdává části své tržby ve prospěch zákazníka. A také se obávají vysokých nákladů spojených se zavedením a správou vlastního věrnostního programu.

V tomto e-booku, který si můžete stáhnout úplně ZDARMA, se ale dozvíte, že zavedení věrnostního programu je jednoduché, a především vám přiláká nové zákazníky, udrží stávající a tím zvedne obraty a zisky vašemu podniku.

Na co se můžete těšit?

Na co se můžete těšit?

V e-booku najdete hodnotné tipy jak, získat pozornost zákazníků, správně nastavit vlastní věrnosti program, kombinovat věrnostní systém se slevovými akcemi.

Dozvíte se také, které součástí našeho systému vám s věrnostním programem pomohou a na příkladech představíme, jak to funguje v praxi.

Jako bonus vám dáme tip na to, jak efektivně sbírat kontakty do databáze.

Write by Author / Vytvorené by
GoPay VISA, MasterCard