Vypořádání přeplatku při online platbě

V tomto návodu se dozvíte, jak vyřešit situaci, pokud zákazník uhradí svoji objednávku přes online platbu (prostřednictvím platební brány), avšak dodatečně dojde obsluhou k upravení jeho objednávky a vznikne tak z platby přeplatek. Může se tak stát např. v případě, že si zákazník objedná zboží, které mu již nelze dodat. V některých případech není možné provést dílčí vrácení platby přes platební bránu, v tom případě je vhodné zákazníkovi vrátit přeplatek formou hotovosti při doručování objednávky. (Obsluha až při dokončení objednávky zjistí, že zboží není dostupné, a ještě nedošlo k upravení dostupnosti na stránce webu.)

Upravení online uhrazené objednávky

  1. Odemkněte objednávku na úpravu.
    • Pokud je objednávka uhrazená přes platební bránu je automaticky uzamčená a aby bylo možné položky na objednávce upravit, je potřeba objednávku odemknout. Tuto akci musí mít obsluha povolenou v nastaveních aplikace. (Zobrazte Podrobnosti objednávky - Zámek - Ne.)
  2. Upravte položky nebo jejich množství v objednávce.
  3. V objednávce se suma uhrazená navíc automaticky zobrazí jako Výdaj.
  4. Klikněte na Mezisoučet.
  5. Klikněte na tlačítko pro příjem hotovosti např. Příjem hotovosti.
  6. Klikněte na tlačítko Částečně jinak.
  7. Zadejte hodnotu výdaje se záporným znaménkem!
  8. Klikněte na Potvrdit.
  9. Klikněte na Ukončit prodej pro vyúčtování objednávky a tisk pokladního dokladu.
Změna zámku na dokladu
Vypořádání platby - vrácení přeplatku v online platbě ve formě hotovosti
Související návody
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard