Se vzdáleným přístupem máte provozovnu pod kontrolou odkudkoliv

Jste znepokojeni vždy, když máte opustit vaši provozovnu? Není se čemu divit. Nejraději byste měli vše pod kontrolou i za vaší nepřítomnosti. Jinak si nedokážete užít ani volný čas s blízkými nebo jen tak pro sebe a ani naplánovanou dovolenou. Jednoduše, stále musíte myslet na to, zda je ve vašem podniku všechno v pořádku. Klid, iKelp POS Mobile tento problém řeší opravdu efektivně. Jedná se totiž o cloudovou aplikaci, majitel tedy není vázán fyzicky na počítač někde na provozovně. Může ji tedy mít pod kontrolou doslova odkudkoliv – například i z pohodlí svého obývacího pokoje nebo z pláže u moře – jelikož ke cloudovým funkcím lze přistupovat vzdáleně.

Konec prosezeným večerům a nocím v kanceláři

Šéfování podniku není procházka růžovou zahradou. I když by si mnozí mohli myslet, že majitel, resp. provozovatel jen přijde a tzv. „slízne smetanu“, opak bývá pravdou. Za úspěšným provozem totiž obvykle můžeme hledat šéfovo prosezené večery a noci v kanceláři. To ale už nikdo nevidí. Nikdo si neuvědomuje, že v mnoha případech jsou rodinné nebo volnočasové aktivity odsouvány až na druhou kolej. Takovým večerům a nocím může být naštěstí konec.

Vzdálený přístup – podnikání na dlani

Vydělávat peníze bez ohledu na to, kde se právě nacházíte. To je sen nejednoho podnikatele. S cloudovou aplikací iKelp POS Mobile a funkcí Vzdálený přístup je to opravdu možné. Podnikání budete mít doslova na dlani.

Jak to funguje?

Jednou z výhod internetu je, že je dnes v podstatě všude. A dá se toho perfektně využít i ve prospěch vašeho podnikání. Představte si, že s výše zmíněnou aplikací již nemusíte více sedět v kanceláři, abyste mohli kontrolovat všechny důležité firemní procesy. Přístup k celé vaší agendě budete mít odkudkoliv. Jediné, co potřebujete, je aplikace iKelp POS Mobile s funkcí Vzdálený přístup, vhodné zařízení (mobil, tablet, notebook nebo PC) a připojení k internetu. Ať jste kdekoliv, otevřením webového prohlížeče se váš mobil, počítač nebo notebook, který máte právě po ruce, promění ve vaši mobilní kancelář. Z té můžete provádět všechna potřebná nastavení nebo zkontrolovat fungování podniku.


Zdroj: iKelp

Jaké výhody vám aplikace přinese?

Přístup k celé firemní agendě odkudkoliv přináší opravdu mnoho výhod. To nejhlavnější ovšem je, že kdykoliv budete mít přístup k:

  • pokladnímu systému,
  • stavu skladu,
  • aktuální vytíženosti stolů v podniku,
  • aktuálním tržbám,
  • jiným užitečným statistikám.

Dalším nesporným pozitivem je, že budete moci pracovat v prostředí, které vám nejvíce vyhovuje. Tedy z místa, kde se cítíte nejpříjemněji nebo kde zrovna prostě potřebujete být. Ať už je to v obývacím pokoji, na dovolené, nebo někde jinde, vaše podnikání můžete mít pod drobnohledem opravdu kdekoliv a kdykoliv. Nemluvě o tom, že ty nejlepší podnikatelské nápady často podněcuje právě „únik“ ze standardního pracovního prostředí.

Jednoduše, veškerou „nudnou administrativu“, jako je zadávání příjemek do skladu, zasílání výkazů pro účetní, upravování cen nebo tvoření nových jídelních lístků už nemusíte dělat po večerech a po nocích přímo v podniku. Tyto úkony můžete vyřešit odkudkoliv, a především, kdy se vám to bude nejvíc hodit.

Za zmínku určitě stojí i fakt, že pokud jste již vytáhli paty z provozovny, ale najednou se v ní vyskytne nějaký problém, s kterým se na vás telefonicky obrátí některý z vašich zaměstnanců, nemusíte se vracet. Vaše „mobilní kancelář“ je přece s vámi – a z té dokážete vyřešit mnohé záležitosti, aniž byste museli být fyzicky přítomni v podniku.

Několik benefitů cloudových aplikací na závěr

Cloudové aplikace jsou dnes již běžnou záležitostí. Kromě zmiňovaného vzdáleného přístupu s sebou přinášejí i mnoho dalších výhod, které určitě oceníte. Na závěr zmiňme alespoň některé z nich:

  • Jednoduchost – když náhodou dojde k nečekanému technickému selhání v podniku, stačí jen koupit nový počítač, otevřít si prohlížeč a dál snadno používat aplikaci iKelp POS Mobile. Vyhnete se tak jakémukoliv složitému přeinstalování, nahrávání nebo zálohování dat.
  • Bezpečnost – jelikož data jsou uložena v datových centrech a jsou zálohována, nikdy o ně nepřijdete.
  • Úspora nákladů a monitoring – v případě cloudové aplikace restaurace nepotřebuje žádného IT pracovníka, který by kontroloval, zda server funguje správně.
  • Reakční doby při opravách – zatímco u serverových aplikací může oprava případné poruchy trvat dlouhou dobu, u cloudového řešení je to otázka několika minut.
Write by Author / Vytvorené by
GoPay VISA, MasterCard