Jelikož stále více lidí napříč celým světem přemýšlí nejen ekonomicky, ale zároveň i ekologicky, neměli byste před tím zavírat oči. Obzvláště v tom případě, když vám to může ušetřit práci i náklady na provoz podnikání. Řešení představují elektronické účtenky. Proč ale vlastně zmiňujeme elektronické účtenky v souvislosti s ekologií? Čtěte dál a pochopíte. I v gastro byznysu totiž můžete minimalizovat „škody páchané na naší planetě“.
Cílem elektronických účtenek je minimalizace nákladů
Jak říká i jednatel naší společnosti Abiset, Ing. Jaroslav Orgoň, cíl využívání možností inovativních elektronických účtenek je jednoznačný – minimalizace nákladů na tiskárnu a spotřební materiál.
Jelikož elektronickou účtenku akceptuje podle našich zkušeností stále více zákazníků (například ti, kteří si objednávají online), nabízí se vám v tomto případě možnost ušetření na spotřebním materiálu a eliminování opotřebení tiskárny. Výsledkem bude tedy nejen logicky menší spotřeba materiálu, ale rovněž prodloužená životnost tiskárny, protože ji nebudete používat tak často.
V konečném důsledku vám tak elektronické účtenky ušetří nemalé finanční prostředky.
Benefitem navíc je zefektivnění práce
Kromě minimalizace nákladů na tiskárnu a spotřební materiál však stojí v souvislosti s elektronickými účtenkami za zmínku i skutečnost, že dokážou zrychlovat a zefektivňovat chod vašeho provozu – a to právě odbouráním „papírování“. Číšníci i poslíčci se tak mohou plně soustředit na obsluhu, resp. donášku, a hoštění zákazníků s příjemným projevem.
Co na elektronické účtenky říká legislativa?
Při integrování elektronické účtenky do vašeho moderního podnikání nemusíte pokaždé tisknout papírovou účtenku. Po souhlasu zákazníka ji jednoduše pošlete e-mailem. Takovou příležitost umožňuje česká i slovenská legislativa.
Méně zařízení a potištěného papíru šetří přírodu
A zde se dostáváme k tomu, na co jsme poukazovali již v samém úvodu tohoto článku – zmiňování elektronických účtenek v souvislosti s ekologií. Méně zařízení a potištěného papíru totiž šetří naši přírodu. A vzhledem k tomu, že možná i vaši zákazníci připisují ekologickým tématům stále větší důležitost, je dobré jim vyjít vstříc. Zatímco oni budou spokojenější, vy ušetříte.